Palkanmaksu, työaika, loma-asiat
Onko työntekijällä aina oikeus saada palkkakuitti? Milloin loppupalkka maksetaan?
Enkö ole oikeutettu ylityökorvauksiin, kun työsopimuksessani on sovittu kokonaistyöaika?
Onko työnantajalla oikeus olla maksamatta lomarahaa taloudellisten vaikeuksien vuoksi?
Voiko työnantaja alentaa palkkaa heikentyneen työsuorituksen perusteella?
Työtehtäviin kuuluu kouluttaminen eri puolilla Suomea, korvataanko matka-aika?